Setter opp møte
Legger inn saker, laster opp dokumenter og ved et klikk inviterer deltakerne. (E-post og SMS sendes ut automatisk)
Enkelt å stemme digitalt
Talerliste & tidsstyring
Utmerket for videokonferanser
Sikker innlogging med BankID
Brukervennlig & raskt oppsett
Velg det abonnementet som passer dine behov!
____________
Mobil app:
Bestill demo idag!
Antall brukere | Pris |
100+ | kr 10.000 |
50-100 | kr 7500 |
0-50 | kr 5000 |
Møteleder har også funksjonalitet for automatisk innkalling av deltakere, og etter endt møte får en ferdig generert møteprotokoll.
Priser er eks. mva.
____________
Mobil & PC:
Antall brukere | Pris |
100+ | kr 12.500 |
50-100 | kr 10.000 |
0-50 | kr 7500 |
Møteleder har også funksjonalitet for automatisk innkalling av deltakere, og etter endt møte får en ferdig generert møteprotokoll.
Priser er eks. mva.
Legger inn saker, laster opp dokumenter og ved et klikk inviterer deltakerne. (E-post og SMS sendes ut automatisk)
Skriver kommentarer og markerer i pdf-dokumentene og deler det med andre. Endringer lagres for senere bruk. Deltakerne kan også sende inn forslag til saker.
Deltakere melder inn at de ikke kan delta eller at de ønsker å gi fullmakt til andre. Møteleder/sekretær velger vara (automatisk innkalling på SMS og e-post) og godkjenner fullmakter.
Deltakerne logger inn i løsningen og gjør de siste forberedelsene til møtet.
Møteleder trykker på «Start møte» og deltakerne blir guidet automatisk gjennom møteflyten. Møteleder går gjennom oppmøtelisten, agenda og saker til eventuelt. Alt blir godkjent, eller det gjøres votering hvis uenigheter.
Møteleder åpner talerlista, og deltakerne skriver seg på med innlegg eller replikk. Taletiden er forhåndsdefinert, slik at gjennomføringen blir effektiv og lik for alle.
Møteleder setter i gang votering, og alle deltakere blir automatisk tatt til voteringsvinduet. Der vises det i sanntid hvem som har stemt hva, og hvem som ikke har stemt. Anonym votering er også mulig.
Møter er over, og en møteprotokoll er blitt laget helt automatisk. Denne kan redigeres på, før den blir godkjent og lagret som pdf-dokument og tilgjengeliggjort for alle møtedeltakerne.
For kunder med et litt større behov.
Funksjonalitet inkludert:
Er DigDem det samme som Teams?
Teams er en plattform for videomøter. DigDem er en plattform for møtegjennomføring, og har forslag-, talerliste- og voteringfunksjonalitet. De komplementerer hverandre utmerket!
Krever det mye opplæring?
DigDem er brukervennlig og meget intuitivt, og krever derfor ikke noen spesiell opplæring. For de som ønsker, finnes det egne opplæringsvideoer.
Hva med sikkerhet?
DigDem er bygget i henhold til internasjonale standarder for sikring mot innbrudd og manipulering av data. ID-porten sørger for sikker innlogging og identifisering.